A13 Mk.I, Bronco 1/35; aneb proč nečíst recenze...

Odpovědět
Uživatelský avatar
RomanD
Příspěvky: 1336
Registrován: 17 dub 2012, 19:34
Bydliště: Praha

A13 Mk.I, Bronco 1/35; aneb proč nečíst recenze...

Příspěvek od RomanD »

Zná to asi každý... Prostě mě najednou přestala bavit práce na podvalníku k HETovi a chtěl jsem si jen tak hodit nějakou rychlovku. Prostě něco, co bych za dva dny postavil, další den nastříkal, další napatinoval, týden se přesvědčoval o tom, že jsem "fakt dobrej" a pak se na to po zbytek věků bude prášit ve vitríně... :lol:
Krátká probírka zásob a je to tady. Starší model od Bronca, ke kterému jsem vlastně přišel tak, že jsem se seknul při objednávce článkových pásů na Cometa, no a když už byly doma pásy, tak jsem si k nim musel objednat i "tančíček poručíka Grubera". No nic - model máme, pásy máme, základní planžeta leptů je přiložená, má to necelých 300 dílů (bez pásů). Proti HETovi naprostá lábuž. Dáme čistou krabku a bude... :D
Vezmeme spodní vanu podle první části manuálu, přilepíme pružiny a osy, chceme pokračovat dál, ale co to ??? :o Další figura v návodu ukazuje tank, který už je osazený mrakem dalších podsestav ! Koho by napadlo, že pokračování najde o dvě stránky dál ?!?! Modelář zasakruje, mezi zuby procedí něco ne moc lichtivého na adresu asiatů a pokračuje dál. Ovšem pouze do chvíle, kdy zjistí, že původem návodu není Taiwan, ale s největší pravděpodobností je to Mongolsko. Čísla jednotlivých dílů jsou přeházená, z návodu nelze vyčíst kam která součástka přesně patří, atd. :(
Z původně plánované rychlovky se stává noční můra z Elmstreet. K tomu se pochopitelně začne přidávat "okouzlení" z velmi (ale opravdu velmi) měkkého plastu. Obyčejné začišťování je skoro o strach. Přiložená planžeta leptů je zhruba v síle cigaretového papíru. To, že u HETa jsou plechy v síle pancíře se najednou zdá jako naprostá pohoda a jestli někdo nadává na Eduarda, tak ať zkusí tohle. Bude mluvit jinak...
Vrchní díl korby tanku je nutné dotvarovat ve vztahu k základní vaně tak, že se na ohybech blatníků skoro začnou tvořit lomové hrany.
Na tomto místě mi kolegové snad odpustí samomluvu : "kdybys vole četl recenze (třeba na Armoramě) a ne jen čuměl na to, kolik který model dostal od recenzentů procent, nebo bodů, mohl sis to ušetřit. Tohle všechno tam je totiž napsáno..."
Z každího příběhu by mělo vzejít nějaké malé poučení. Z toho mého zcela jasně vyplývá, že čtení recenzí před nákupem (nebo před stavbou) modelu je blbost. Ubíjí to kreativitu, ničí schopnost improvizace a zužuje slovník sprostých nadávek. Takže pokud si chcete zachovat duševní svěžest a prošlapávat slepé uličky stejně jako já, nikdy nečtěte recenze. :lol:
No, já se s tím Cruiserem už nějak poperu. Jestli ho dodělám, tak ho zastrčím hodně dozadu do vitríny a budu dělat, jako by nikdy nebyl... :lol: :lol:
Přílohy
cruiser_01.jpg
cruiser_02.jpg
cruiser_03.jpg
davidek007
Příspěvky: 223
Registrován: 30 zář 2013, 18:07
Bydliště: Plzen

Re: A13 Mk.I, Bronco 1/35; aneb proč nečíst recenze...

Příspěvek od davidek007 »

no koukam ze to je velmi krasny krabicka,,,asi si ji sezenu na jedno odpolko......ale jinak se s tim peres dobre,,tak to doklepni..o:))
Milan Mynář
Příspěvky: 2
Registrován: 05 bře 2015, 21:00
Bydliště: Czech Republic

Re: A13 Mk.I, Bronco 1/35; aneb proč nečíst recenze...

Příspěvek od Milan Mynář »

Zase tak strašný model to není.
Milan Mynář
Příspěvky: 2
Registrován: 05 bře 2015, 21:00
Bydliště: Czech Republic

Re: A13 Mk.I, Bronco 1/35; aneb proč nečíst recenze...

Příspěvek od Milan Mynář »

Zatím v Sidoluxu.
PzKpfw MK.IV  744 (e)  A13 -10 002.JPG
PzKpfw MK.IV  744 (e)  A13 -10 024.JPG
Uživatelský avatar
sobi
Příspěvky: 1056
Registrován: 16 dub 2014, 15:06
Bydliště: Hosterschlag

Re: A13 Mk.I, Bronco 1/35; aneb proč nečíst recenze...

Příspěvek od sobi »

No vidis, skoro hotovo :P
Jinak s temi recenzemi jsem si taky nabehl,ale opacne: Nakoupil jsem Isaka typ 24 jakozto budouciho Fina [cetl jsem recenze, ze to je ten jedinny spravny typ], ale pri kontrole podkladu jsem POTOM zjistil, ze to tak neni a tak jsem koupil dalsiho :wtf:
Odpovědět

Zpět na „Technika“