F-104G, Luftwaffe, DC+109 - HOTOVO
- mess
- Příspěvky: 3081
- Registrován: 11 dub 2012, 12:40
- Bydliště: Pragl city!
- Kontaktovat uživatele:
F-104G, Luftwaffe, DC+109 - HOTOVO
Ahojte,
zahajim svou klasikou, F-104 Gawa. Marking bude Luftwaffe, DC+109 z Bundesfightera, NMF s cervenyma doplnkama.
Zajimavosti je vykuchanej kanon a uzky kola s placatyma podvozkovyma deklema.
Budu davat vic fotek nez normalne, abych poukazal na drobny zadrhele cestou.
M.
zahajim svou klasikou, F-104 Gawa. Marking bude Luftwaffe, DC+109 z Bundesfightera, NMF s cervenyma doplnkama.
Zajimavosti je vykuchanej kanon a uzky kola s placatyma podvozkovyma deklema.
Budu davat vic fotek nez normalne, abych poukazal na drobny zadrhele cestou.
M.
Martin Benko, vlastni rukou
KPM Prosek Panthers
KPM Prosek Panthers
- sobi
- Příspěvky: 1056
- Registrován: 16 dub 2014, 15:06
- Bydliště: Hosterschlag
Re: F-104G, Luftwaffe, DC+109
tak davej
- mess
- Příspěvky: 3081
- Registrován: 11 dub 2012, 12:40
- Bydliště: Pragl city!
- Kontaktovat uživatele:
Re: F-104G, Luftwaffe, DC+109
Jaky doplňky na Starfa 1/48 od Gawy? Pokud chcete maximální výsledek za minimum peněz, určitě FE158, resinovou sedačku (já nejraději C-2 od QB nebo MB od Airesu) a Aires resinovou trysku. Jak u sedačky, tak u trysky bacha na variantu. Nedá se to pokrýt obecně verzí a státem, ideální je fotka danýho kusu.
Model má par vyhazovaku, který ke potreba poresit. Většinou jsou na místech, kde se dobre odstraňujou, treba na všech pohyblivých ovládacích plochách nebo pneu. Trochu tricky jsou na svislých stabech nádrží, kde je jeden mezi pozitivníma nejtama a na nohách hlavního podvozku.
Model má par vyhazovaku, který ke potreba poresit. Většinou jsou na místech, kde se dobre odstraňujou, treba na všech pohyblivých ovládacích plochách nebo pneu. Trochu tricky jsou na svislých stabech nádrží, kde je jeden mezi pozitivníma nejtama a na nohách hlavního podvozku.
Martin Benko, vlastni rukou
KPM Prosek Panthers
KPM Prosek Panthers
- mess
- Příspěvky: 3081
- Registrován: 11 dub 2012, 12:40
- Bydliště: Pragl city!
- Kontaktovat uživatele:
Re: F-104G, Luftwaffe, DC+109
Model obecne vyžaduje pečlivý pasování, při pořešení pár drobností skvěle sedí.
Typicky je to u hlavní šachty, kde je na dílech trupu drobný zástřik u zadní přepážky, po jeho začištění prdel s hrncem.
Taky doporučuju u středového dílu do hlavní šachtice začistit vyhazovák mezi packama uchycení podvozku, po zalepení noh by nebyl videt, ale překážel by.
Šachta na záchytný hák potřebuje v místě rozšíření taky zarovnat.
Kdo budete stavět krátkoocasý verze, gawa nedala do plánku pozičky. V rámečcích jsou, stačí si najít rozmístění třeba podle Eikó
Jediná komplikovanější je ta na sacáku, protože koliduje s jeho zaslepenim.
Některý mašiny mely demontovanej Vulcan, zaslepoval se pak vystrelnej kanál. To je potřeba potom zatmelit růčo.
Typicky je to u hlavní šachty, kde je na dílech trupu drobný zástřik u zadní přepážky, po jeho začištění prdel s hrncem.
Taky doporučuju u středového dílu do hlavní šachtice začistit vyhazovák mezi packama uchycení podvozku, po zalepení noh by nebyl videt, ale překážel by.
Šachta na záchytný hák potřebuje v místě rozšíření taky zarovnat.
Kdo budete stavět krátkoocasý verze, gawa nedala do plánku pozičky. V rámečcích jsou, stačí si najít rozmístění třeba podle Eikó
Jediná komplikovanější je ta na sacáku, protože koliduje s jeho zaslepenim.
Některý mašiny mely demontovanej Vulcan, zaslepoval se pak vystrelnej kanál. To je potřeba potom zatmelit růčo.
Martin Benko, vlastni rukou
KPM Prosek Panthers
KPM Prosek Panthers
-
- Příspěvky: 3229
- Registrován: 14 dub 2012, 14:04
Re: F-104G, Luftwaffe, DC+109
Jen to do nás hrň pod tlakem STARFÍ GURU, Tvoje poznatky se budou móóóc hodit
- Luboš Pavel
- Příspěvky: 1894
- Registrován: 13 dub 2012, 09:37
Re: F-104G, Luftwaffe, DC+109
S tím souhlasím, třeba konečně něco dostavím a bude to právě Starftomáš studený píše: ↑30 zář 2020, 21:21 Jen to do nás hrň pod tlakem STARFÍ GURU, Tvoje poznatky se budou móóóc hodit
I'm your curse!
- mess
- Příspěvky: 3081
- Registrován: 11 dub 2012, 12:40
- Bydliště: Pragl city!
- Kontaktovat uživatele:
Re: F-104G, Luftwaffe, DC+109
Dnes ještě sedačka. V mém případě Lockheed C-2 od quickboostu. Ma uz nalisovany pásy, což je supr.
Na podlaze kokpitu je třeba při použití jakýkoli PUR sedačky odstranit základnu plastový. Započal jsem i prace na samotném kokpitu. Barva US interiérová FS36231 (MrP 100 nebo C317). Na palubku a boční pulty šly dekle (tady edu Bundesfighter), vypada to lip jak plechy, po patine a zaskleni to bude dostatečný.
Na podlaze kokpitu je třeba při použití jakýkoli PUR sedačky odstranit základnu plastový. Započal jsem i prace na samotném kokpitu. Barva US interiérová FS36231 (MrP 100 nebo C317). Na palubku a boční pulty šly dekle (tady edu Bundesfighter), vypada to lip jak plechy, po patine a zaskleni to bude dostatečný.
Martin Benko, vlastni rukou
KPM Prosek Panthers
KPM Prosek Panthers
- mess
- Příspěvky: 3081
- Registrován: 11 dub 2012, 12:40
- Bydliště: Pragl city!
- Kontaktovat uživatele:
Re: F-104G, Luftwaffe, DC+109
Vleče se to, saturuje mě práce.
Dobrušuju trup. Začistit v přední části potřebuje čelní štítek, doporucuju na něm protáhnout rytí i šrouby před broušením.
Čirý díl za kokpitem je nešťastně řešený v zadním spoji, který narozdil od spodního spoje nemá okraj. Spoj jsem ze všech stran zalil vteriňákem a cely díl prebrousil a vyleštil. Je na výšku malicko větší, takže pečlivě pasovat.
Za kokpitem je pozicka. Vrtal jsem to až po slepeni trupu, pozičku zalil, do roviny zabrousil a vyleštil. Jeste me čeká naryt rámeček a šrouby.
To pozička na spodku je na pohodu.
Dost tricky je spoj za hlavní šachtou, zas pečlivě pasujte, blbě se to tam dohání. Nejblbejsi je tam čtverec zahloubeny dovnitř. Tam jsem okraje zaostřil žiletkovkou a vybrousil.
Pro radost jsem napasoval koncový díl early trysky od Airesu.
Do kokpitu jsem zatím nezalepil kolejnice za židli, aby se později lip maskovalo.
Dobrušuju trup. Začistit v přední části potřebuje čelní štítek, doporucuju na něm protáhnout rytí i šrouby před broušením.
Čirý díl za kokpitem je nešťastně řešený v zadním spoji, který narozdil od spodního spoje nemá okraj. Spoj jsem ze všech stran zalil vteriňákem a cely díl prebrousil a vyleštil. Je na výšku malicko větší, takže pečlivě pasovat.
Za kokpitem je pozicka. Vrtal jsem to až po slepeni trupu, pozičku zalil, do roviny zabrousil a vyleštil. Jeste me čeká naryt rámeček a šrouby.
To pozička na spodku je na pohodu.
Dost tricky je spoj za hlavní šachtou, zas pečlivě pasujte, blbě se to tam dohání. Nejblbejsi je tam čtverec zahloubeny dovnitř. Tam jsem okraje zaostřil žiletkovkou a vybrousil.
Pro radost jsem napasoval koncový díl early trysky od Airesu.
Do kokpitu jsem zatím nezalepil kolejnice za židli, aby se později lip maskovalo.
Martin Benko, vlastni rukou
KPM Prosek Panthers
KPM Prosek Panthers
- mess
- Příspěvky: 3081
- Registrován: 11 dub 2012, 12:40
- Bydliště: Pragl city!
- Kontaktovat uživatele:
Re: F-104G, Luftwaffe, DC+109
Další zádrhele čekají na nádržích na konce křídel.
Nezapomeňte na pozičku do zadni části nádrže.
S čím vždy nejvíc bojuju, jsou víčka zvrchu a spodku nádrže, která se dolepují.
Povrchovy detaily jsou na nich dost mělký.
Můj postup je nejdřív naryt vnitřní kroužek i obvod, navrtat rychlošrouby, a pak to zabrousit celý do roviny .
Na svislým stabu jsou 2 vyhazovače, doporučuju volit stabilizátory tak, abyste měli vyhazováky (samozřejmě po začištění) dovnitř. Horní část těla nádrže (nejsou záměnný!) Poznáte podle stabu u vyrezu na křídlo, ten je nad výřezem.
Horizontální staby jsem párkrát viděl nalepeny obráceně, jednoduchá poučka je - kdyz to nesedí, je to blbě.
Pro US verze A, B, C a D by měly být oba ty menší (ve stavebnici jsou 2, takže bud někoho okrkat nebo upravit dlouhý).
Zbytek ma vnitřní stab delší.
Bacha na geo, svisly staby pasujte podle spojek pulek nádrží, horizontální jsou na ne kolmy.
Nezapomeňte na pozičku do zadni části nádrže.
S čím vždy nejvíc bojuju, jsou víčka zvrchu a spodku nádrže, která se dolepují.
Povrchovy detaily jsou na nich dost mělký.
Můj postup je nejdřív naryt vnitřní kroužek i obvod, navrtat rychlošrouby, a pak to zabrousit celý do roviny .
Na svislým stabu jsou 2 vyhazovače, doporučuju volit stabilizátory tak, abyste měli vyhazováky (samozřejmě po začištění) dovnitř. Horní část těla nádrže (nejsou záměnný!) Poznáte podle stabu u vyrezu na křídlo, ten je nad výřezem.
Horizontální staby jsem párkrát viděl nalepeny obráceně, jednoduchá poučka je - kdyz to nesedí, je to blbě.
Pro US verze A, B, C a D by měly být oba ty menší (ve stavebnici jsou 2, takže bud někoho okrkat nebo upravit dlouhý).
Zbytek ma vnitřní stab delší.
Bacha na geo, svisly staby pasujte podle spojek pulek nádrží, horizontální jsou na ne kolmy.
Martin Benko, vlastni rukou
KPM Prosek Panthers
KPM Prosek Panthers
-
- Příspěvky: 516
- Registrován: 16 říj 2014, 22:12
Re: F-104G, Luftwaffe, DC+109
Jako hodně dobrej návod, bude se hodit pokud tu čtvrtku začnu stavet