Fokker D.VII, WnW 1:32, Rudolf Berthold
- mess
- Příspěvky: 3081
- Registrován: 11 dub 2012, 12:40
- Bydliště: Pragl city!
- Kontaktovat uživatele:
Fokker D.VII, WnW 1:32, Rudolf Berthold
A protoze je MiG ze stolu, zahajil jsem dalsiho hadraka.
Konkretne jde o Fokker D.VII brzke serie vyrobeny primo u Fokkera, stroj Rudolfa Bertholda, ktery behem 1. svetove valky na ruznych typech sestrelil 44 letadel. Trup byl opatren stiranou kamuflazi, pres kterou si nechal pilot natrit zad letounu pruskou modrou a predek cervenou, pruska modra prisla i pres vrsky kridel, zespoda opatrili puvodni lozenge svetle modrym naterem. Vsechny dotirane barvy byly znacne transparentni, takze me ceka dvoji barveni/dekalovani
Budou i nejake doplnky, rozepisovat to nebudu.
O samotnem Bertholdovi se lze vice docist na wikipedii. Jednou ze zajimavosti vazici se k tomuto pilotu je, ze po tezkem zraneni ruky dosahnul poslednich 16ti sestrelu vicemene jednoruc. Nezemrel, jak by se dalo cekat, behem valky v kokpitu letounu, ale az po ni, roku 1920 pri poulicnich nepokojich v Hamburku.
Krome vyse zminovaneho Fokkeru letal i napr. na Pfalzu D.IIIa ve velice podobnem markingu, jaky budu davat na Fokkera.
Stavbu jsem zacal zacistovanim interierovych dilu. U nabojove schranky jsem se rozhodnul zasadne stencit steny, nebot schranka byla vyrobena z plechu bez jakychkoli lemu. Pritom jsem vyriznul naznacene nabojove pasy, ktere nahradim pasy z kulometu od Gaspatche.
Na fotkach nize je hotova jedna cast, kde jsem vybrousil L profil vedouci ke kulometu a zasadne stencil steny schranky, jeste me to ceka jednou. Nedolehani zatim netreba resit, bude to jiny, az se to cely polepi.
Konkretne jde o Fokker D.VII brzke serie vyrobeny primo u Fokkera, stroj Rudolfa Bertholda, ktery behem 1. svetove valky na ruznych typech sestrelil 44 letadel. Trup byl opatren stiranou kamuflazi, pres kterou si nechal pilot natrit zad letounu pruskou modrou a predek cervenou, pruska modra prisla i pres vrsky kridel, zespoda opatrili puvodni lozenge svetle modrym naterem. Vsechny dotirane barvy byly znacne transparentni, takze me ceka dvoji barveni/dekalovani
Budou i nejake doplnky, rozepisovat to nebudu.
O samotnem Bertholdovi se lze vice docist na wikipedii. Jednou ze zajimavosti vazici se k tomuto pilotu je, ze po tezkem zraneni ruky dosahnul poslednich 16ti sestrelu vicemene jednoruc. Nezemrel, jak by se dalo cekat, behem valky v kokpitu letounu, ale az po ni, roku 1920 pri poulicnich nepokojich v Hamburku.
Krome vyse zminovaneho Fokkeru letal i napr. na Pfalzu D.IIIa ve velice podobnem markingu, jaky budu davat na Fokkera.
Stavbu jsem zacal zacistovanim interierovych dilu. U nabojove schranky jsem se rozhodnul zasadne stencit steny, nebot schranka byla vyrobena z plechu bez jakychkoli lemu. Pritom jsem vyriznul naznacene nabojove pasy, ktere nahradim pasy z kulometu od Gaspatche.
Na fotkach nize je hotova jedna cast, kde jsem vybrousil L profil vedouci ke kulometu a zasadne stencil steny schranky, jeste me to ceka jednou. Nedolehani zatim netreba resit, bude to jiny, az se to cely polepi.
Martin Benko, vlastni rukou
KPM Prosek Panthers
KPM Prosek Panthers
- mess
- Příspěvky: 3081
- Registrován: 11 dub 2012, 12:40
- Bydliště: Pragl city!
- Kontaktovat uživatele:
Re: Fokker D.VII, WnW 1:32, Rudolf Berthold
Jeste pridam obrazek vybrane kamo.
Martin Benko, vlastni rukou
KPM Prosek Panthers
KPM Prosek Panthers
- mess
- Příspěvky: 3081
- Registrován: 11 dub 2012, 12:40
- Bydliště: Pragl city!
- Kontaktovat uživatele:
Re: Fokker D.VII, WnW 1:32, Rudolf Berthold
Nabojova schránka upravená, zítra surf, kontrola, a pak se uvidí
A pro radost palivová nádrž.
A pro radost palivová nádrž.
Martin Benko, vlastni rukou
KPM Prosek Panthers
KPM Prosek Panthers
- mess
- Příspěvky: 3081
- Registrován: 11 dub 2012, 12:40
- Bydliště: Pragl city!
- Kontaktovat uživatele:
Re: Fokker D.VII, WnW 1:32, Rudolf Berthold
Tak ještě patina, tu udělám se zbytkem
Martin Benko, vlastni rukou
KPM Prosek Panthers
KPM Prosek Panthers
- mess
- Příspěvky: 3081
- Registrován: 11 dub 2012, 12:40
- Bydliště: Pragl city!
- Kontaktovat uživatele:
Re: Fokker D.VII, WnW 1:32, Rudolf Berthold
Tak dneska nějaký barvení.
Martin Benko, vlastni rukou
KPM Prosek Panthers
KPM Prosek Panthers
- mess
- Příspěvky: 3081
- Registrován: 11 dub 2012, 12:40
- Bydliště: Pragl city!
- Kontaktovat uživatele:
Re: Fokker D.VII, WnW 1:32, Rudolf Berthold
Tak uz i lepení. Podlaha a zadní přepážka na suchara.
Martin Benko, vlastni rukou
KPM Prosek Panthers
KPM Prosek Panthers
- mess
- Příspěvky: 3081
- Registrován: 11 dub 2012, 12:40
- Bydliště: Pragl city!
- Kontaktovat uživatele:
Re: Fokker D.VII, WnW 1:32, Rudolf Berthold
Jedna kontaktní
Martin Benko, vlastni rukou
KPM Prosek Panthers
KPM Prosek Panthers
-
- Příspěvky: 3229
- Registrován: 14 dub 2012, 14:04
Re: Fokker D.VII, WnW 1:32, Rudolf Berthold
Ty si prostě ĎÁBEL Nádhera
- mess
- Příspěvky: 3081
- Registrován: 11 dub 2012, 12:40
- Bydliště: Pragl city!
- Kontaktovat uživatele:
Re: Fokker D.VII, WnW 1:32, Rudolf Berthold
Ďábel je Peter a jeho kumpanie, já to jen secvakal.
Kokpit víceméně hotof, jdu na motor
Kokpit víceméně hotof, jdu na motor
Martin Benko, vlastni rukou
KPM Prosek Panthers
KPM Prosek Panthers
- mess
- Příspěvky: 3081
- Registrován: 11 dub 2012, 12:40
- Bydliště: Pragl city!
- Kontaktovat uživatele:
Re: Fokker D.VII, WnW 1:32, Rudolf Berthold
Něco málo na motoru. Jde o profláknutý Mercedes D.IIIa. K jeho doladění použiju pár drobností od Taurusu (vačku s ventily, matky pod sání, svíčky a možná plnící ventily) a sání od Barracudy, protože má omotávku.
Už mám hotové matky pod sání, to šlo dobře, stejně jako sání od Barracudy. Horší byla vačka, opět dlouhá, jako ta, co jsem dával na Rumplera. Tak jsem ji v půlce fiknul a zkrátil o chlup. Předělal jsem její uchycení k bloku motoru, namísto tyček na tupo jsem obě strany navrtal a vlepil profily. Bude to tak pevnější a spíš trefím geo.
V návodu k vačce je navíc chyba, u druhého válce zezadu mají v navržené fázi být oba ventily otevřený, což mi u čtyřdobýho motoru přijde jako kravina. Zkusím pohledat fotky.
Už mám hotové matky pod sání, to šlo dobře, stejně jako sání od Barracudy. Horší byla vačka, opět dlouhá, jako ta, co jsem dával na Rumplera. Tak jsem ji v půlce fiknul a zkrátil o chlup. Předělal jsem její uchycení k bloku motoru, namísto tyček na tupo jsem obě strany navrtal a vlepil profily. Bude to tak pevnější a spíš trefím geo.
V návodu k vačce je navíc chyba, u druhého válce zezadu mají v navržené fázi být oba ventily otevřený, což mi u čtyřdobýho motoru přijde jako kravina. Zkusím pohledat fotky.
Martin Benko, vlastni rukou
KPM Prosek Panthers
KPM Prosek Panthers